Lær dig selv at kende som leder
Hvordan er man en god leder for sine medarbejdere? Det findes der mange svar på, og betydningen er enorm. En dygtig leder kan være årsag til, at medarbejdere har lyst til at blive på arbejdspladsen, da god ledelse øger trivslen, mindsker sygefravær og udskiftning af medarbejderne, og så kan det mærkes på bundlinjen.
I Velas kan vi hjælpe dig til at blive en bedre leder, og det hele begynder med, at du skal kende dig selv som leder og person.
Nogle af de områder, som er vigtige at have et indgående kendskab til, er bl.a.:
Dig som person - din adfærd
Din ledelsesstil
Evnen til uddelegering
Hvordan skabes trivsel
Hvordan er det faglige niveau
Din strategi
Disse bruger vi som et udgangspunkt til at udpege dine kompetencer og de steder, hvor du med fordel kan udvikle dig. Det er værdifuldt for både dig som leder og for dine medarbejdere.
Tag kontakt til Velas, hvis du vil høre mere om, hvordan vi kan gøre dig til en dygtigere leder.
Jens Skov Rasmussen
Kundeansvarlig
Jens Skov Rasmussen er rådgiver inden for rekruttering og implementering af ledelsesværktøjer.
Se flere medarbejdere indenfor Rekruttering, HR & Løn