×

I velas måler vi løbende på kundetilfredshed

Det er afgørende for os, at vi ved, hvordan kunderne vurderer vores rådgivning, da vi bruger kundernes feedback til at udvikle vores service og blive bedre.

Vi beder kunderne vurdere os ud fra en samlet oplevelse, dels med velas som rådgivningsvirksomhed, men også målt på den enkelte rådgiver. Vi går i dybden og spørger ind til, om kunderne oplever at blive lyttet til, at aftaler bliver overholdt, om rådgivningsforløbet lever op til forventningerne, og om vi arbejder proaktivt og kommer med konstruktive løsningsforslag der går ud over den konkrete opgave.

Det er med stolthed, vi må konkludere, at kunderne er glade for den rådgivning velas yder. Andelen af tilfredse kunder ligger et stykke over 80% - i flere tilfælde tættere på 90%. Det er umuligt at gøre alle tilfredse, men hele formålet med at spørge kunderne er at styrke dialogen og derigennem tilliden.

Vi tror på, at tillid er en væsentlig faktor i arbejdet med at fastholde det høje niveau.