Brænder du for planteproduktion, datahåndtering og for at gøre en forskel for landmændene?
Vi søger engagerede og detaljeorienterede planteavlsassistenter, som får en central rolle i at understøtte rådgiverne og skabe værdi for vores kunder.
Til vores 4 afdelinger i Horsens, Søften, Vissenbjerg og Viborg søger vi planteavlsassistenter, der trives med at løse forskellige sæsonbetonede administrative og faglige opgaver.
Dine arbejdsopgaver
Som planteavlsassistent vil du:
- Klargøre og indsamle data og dokumenter til rådgivere og kunder (fx markplaner, gødningsplaner, sprøjtejournaler, analyser)
- Deltage i arbejdet med jordprøver, planteprøver, registreringer og forsøg
- Assistere ved markvandringer, kurser og temadage og forberedelsen af disse
- Arbejde med IT-systemer som Næsgaard, MarkOnline, TastSelv og lignende
- Besvare telefonopkald og mails med praktiske spørgsmål fra landmænd
- Være bindeled mellem rådgivere og kunder, fx formidle information om møder, kurser og rådgivningstilbud
- Være en vigtig del af afdelingen med fokus på præcision, service og faglighed.
Vi forestiller os, at du:
- Har interesse for planteavl og landbrug
- Er struktureret og detaljeorienteret, og kan holde styr på mange data og opgaver
- Har kendskab til IT-systemer som Excel, Næsgaard eller MarkOnline (en fordel, men ikke et krav)
- Er fleksibel, hjælpsom og en god holdspiller
- Har en landbrugsfaglig baggrund, fx som jordbrugsteknolog, agrarøkonom – eller tilsvarende erfaring
Vi tilbyder dig:
- et stærkt og uhøjtideligt fællesskab med dygtige og fagligt engagerede kolleger
- fleksibilitet er en selvfølge – vi tror på, at det skal være både sjovt og meningsfuldt at gå på arbejde
- gode udviklingsmuligheder med både faglig og personlig efteruddannelse
- en række personalegoder, herunder en god kantineordning, massageordning og en aktiv personaleforening.
Ansøgning
Søg stillingen og vedhæft CV samt relevante bilag ved at klikke på ”Søg jobbet” nedenfor. Ansøgninger sendt på anden vis vil, grundet GDPR, ikke blive besvaret eller komme i betragtning.
Ansøgningerne vil løbende blive gennemgået, ligesom samtaler afholdes kontinuerligt, og der vil blive lukket for ansøgninger, når vi har fundet de rette kandidater.
Bemærk at vi blot har brug for dit CV, når du søger stillingen, men du er også velkommen til at vedhæfte andre dokumenter – f.eks. anbefalinger, udtalelser, eksamensbeviser eller opgave- og projektbeskrivelser.
Vil du vide mere om stillingen eller virksomheden, er du velkommen til at kontakte afdelingschef i Horsens, Inger Leitzke, på tlf. 2519 5519 eller afdelingschef i Vissenbjerg, Ejler Petersen, på tlf 2343 4126.
Vi opfordrer alle kvalificerede kandidater til at ansøge.
Vi forestiller os opstart 15. september 2025.
Om os:
Velas er en dansk rådgivningsvirksomhed med afdelinger flere steder i Jylland samt centralt på Fyn og omliggende øer. Vi beskæftiger ca. 430 medarbejdere med en bred faglighed og rådgiver indenfor økonomi, planteavl, miljø, husdyr, ejendom, løn og HR, ledelse m.fl. Vi varetager opgaver i hele spektret fra service til specialrådgivning. Vores kundesegment rummer alle typer af virksomheder med et særligt fokus på landbrugssegmentet.
Du kan læse mere om os på www.velas.dk.