Forside / Jobopslag / Økonomirådgiver

Økonomirådgiver

Økonomirådgiver til rådgivningsvirksomhed med stor fleksibilitet

Brænder du for at udarbejde og opstille regnskaber, og kan du se dig selv være den vigtigste medspiller for kunden i en af Danmarks største rådgivningsvirksomheder, hvor fleksibilitet, frihed og høj faglighed går hånd i hånd med førsteklasses kunderådgivning? Så læs endelig videre her.

Hvad kan du se frem til?: 

En hverdag hvor du får din egen eksisterende kundeportefølje og hvor du i tæt samarbejde med dine kollegaer i afdelingen og på tværs af organisationen samarbejder med fagspecialister om at tilbyde dine kunder professionel økonomisk rådgivning og sparring. Du bliver derfor en vigtig brik i dine kunders forretning og i din afdeling, hvor holdånd, passion og store ambitioner bliver en naturlig del af din hverdag.

Dine opgaver omfatter udarbejdelse og opstilling af regnskaber samt skatteoptimering. Desuden vil du være i en løbende dialog med dine kunder ift. økonomisk rådgivning og sparring omkring deres virksomhed. Kunden er afhængig af dig, og forventer dine input og rådgivning.

Hvor, hvornår og hvordan – vi er fleksible!   

Du får stor fleksibilitet i jobbet, da du selv er med til at planlægge din hverdag i forhold til de deadlines, vi skal nå sammen. Også med hensyn til geografi er vi fleksible, da du selv bestemmer hvilken lokation, der er mest optimal for dig at arbejde ud fra: vores kontor i Viborg, Søften, Horsens eller Vissenbjerg.

Kan du nikke genkendende til følgende, så tøv ikke med at sende dit CV:

  • har en revisions-, skatte- eller regnskabsmæssig baggrund og er fagligt godt klædt på
  • har en professionel kunde- og forretningsorienteret tilgang
  • følger op på aftaler med både kunder, samarbejdspartnere og kollegaer
  • er en stærk kommunikator og nyder at være i dialog med dine kunder
  • tør gøre en forskel for kunden

Du er udadvendt, positiv og entusiastisk og du får energi af at være i tæt kontakt med dine kunder. Desuden er dit overblik og dit faglige engagement stort og du søger gerne sparring, når det skaber merværdi for dine kunder og Velas – du er aldrig alene, og vi løfter i flok.

Hvad kan du forvente af os?

  • 220 dygtige medarbejdere i økonomi- & regnskabsafdelingen fordelt på vores forskellige lokationer, der glæder sig til at tage imod dig
  • En sund work-life-balance hvor omgangstonen er uhøjtidelig og hvor vi har et stærkt kollegialt miljø
  • Vi vægter det faglige niveau og efteruddannelse højt. Derfor laver du årligt, i samarbejde med din leder, en individuel udviklings-/karriereplan som I naturligvis løbende følger op på i fællesskab
  • Vi lytter til, hvilke ønsker du har til dit job og vi vil gøre, hvad vi kan, for at efterkomme dine ønsker. Vores vigtigste aktiv er dig, og det vil du mærke fra dag et.

Vil du vide mere om stillingen eller Velas, er du velkommen til at kontakte Afdelingschefer for Økonomi & Regnskab, Jens Riis Andersen, 30 57 09 69 eller Mikkel Bols Toustrup, 25 18 57 21.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøgning

Søg stillingen og vedhæft CV samt relevante bilag ved at klikke på ”Søg jobbet” nedenfor. Ansøgninger sendt på anden vis vil ikke blive besvaret eller komme i betragtning. Ansøgningerne vil løbende blive gennemgået, ligesom samtaler afholdes kontinuerligt, og der vil blive lukket for ansøgninger, når vi har fundet den rette kandidat.

Om Velas

Velas er en dansk rådgivningsvirksomhed med afdelinger flere
steder i Jylland samt centralt på Fyn og omliggende øer. Vi beskæftiger ca. 430
medarbejdere
med en bred faglighed og rådgiver indenfor økonomi, planteavl,
miljø, husdyr, ejendom, løn og HR, ledelse m.fl. Vi varetager
opgaver i hele spektret fra service til specialrådgivning. Vores kundesegment
rummer alle typer af virksomheder med et særligt fokus på landbrugssegmentet.

Du kan læse mere om os på www.velas.dk

Se en video om hvordan det er at være ansat i Velas

Praktisk information
Fagområde:

Økonomi

Sted:

Jylland/Fyn

Ansøgningsfrist:

Løbende

Kontaktperson
Jens Riis Andersen
Afdelingschef, Regnskab
3057 0969