Økonomirådgiver der hjælper kunden fra A til Z
Brænder du for at arbejde med økonomisk– og regnskabsmæssig rådgivning, hvor du tilbyder kunden økonomisk rådgivning fra A til Z? Elsker du en god kundekontakt og at følge et regnskab helt til dørs?
Så er du måske vores nye kollega i Regnskab, Skat & Selskaber, som skal være med til at højne kundeoplevelsen for vores kunder i deltidssegmentet. Et segment der spænder bredt, hvor du vil møde mange spændende og forskelligartede typer af kunder – alt lige fra den unge iværksætter til folkepensionisten, der går med tanker om at afvikle sin virksomhed.
Hvad kan du se frem til?
Du kan forvente at blive en del af en virksomhed, der er langt fremme inden for digitale løsninger og digital bogføring, og hvor du får en central rolle i at gøre det nemt for vores kunder at få lavet regnskab.
Dine opgaver vil omfatte digital bogføring, udarbejdelse af regnskaber, skatteoptimering og rådgivning. I din rolle vil du have fokus på at skabe stærke kunderelationer og yde en 360 graders økonomisk rådgivning.
Du kan se frem til en hverdag, hvor du har din egen kundeportefølje, som du har en tæt dialog med. Som økonomirådgiver i deltidssegmentet følger du kunden hele vejen, og dermed styrer du deadlines inden for deres bogføring og opgørelse. Du vil i tæt samarbejde med dine kollegaer i afdelingen og vores øvrige fagspecialister i hele Velas, arbejde sammen om at tilbyde kunden den mest optimale rådgivning.
Hvor, hvornår og hvordan – vi er fleksible!
Du får stor fleksibilitet i jobbet, da du selv er med til at planlægge din hverdag i forhold til de deadlines, vi sammen skal nå. Geografisk er vi fleksible, og har mulighed for at tilbyde ansættelse både på vores kontor i Vissenbjerg eller Horsens. Ligeledes er vi åbne overfor ønsker ift. det ugentlige timeantal.
Faglig baggrund
Du har en økonomisk og/eller regnskabsmæssig baggrund, eller en relevant uddannelse inden for området f.eks. finansøkonom, HD, Cand.merc., eller lignende. Dertil kommer stærke rådgiverkompetencer, eller ambitionen om at blive en stærk og proaktiv rådgiver.
For at blive en succes hos os:
- er du digitalt nysgerrig og vant til at hente, arkivere og behandle oplysninger i forskellige systemer samt løbende lære nye systemer at kende
- trives du med at arbejde i teams med en bred, tværfaglig samarbejdsflade, hvor faglig sparring er en naturlig del af hverdagen
- arbejder du struktureret og forstår at prioritere og planlægge dine opgaver
- er du en stærk kommunikator, som nyder at være i dialog med kunden
- er du i besiddelse af et godt humør, stor nysgerrighed på mennesker og et positivt sind.
Hvad kan du forvente af os?
Vi tilbyder attraktive goder i form af fleksible arbejdsvilkår, frihed under ansvar, relevant kompetenceudvikling, løn efter kvalifikationer, et stærkt kollegialt fællesskab med en uformel omgangstone, kantineordning, diverse sundhedsforsikringer, massageordning samt en moderne indrettet arbejdsplads mv.
Ansøgning
Søg stillingen og vedhæft CV samt relevante bilag ved at klikke på ”Søg jobbet” nedenfor. Ansøgninger sendt på anden vis vil, grundet GDPR, ikke blive besvaret eller komme i betragtning. Ansøgningerne vil løbende blive gennemgået, ligesom samtaler afholdes kontinuerligt, og der vil blive lukket for ansøgninger, når vi har fundet den rette kandidat.
Vil du vide mere om stillingen eller Velas, er du velkommen til at kontakte Afdelingschef Carsten Møller Andersen på tlf.: 29634046. Vi glæder os til at høre fra dig.
Velas er en dansk rådgivningsvirksomhed med afdelinger flere steder i Jylland samt centralt på Fyn og omliggende øer. Vi beskæftiger ca.430 medarbejdere med en bred faglighed og rådgiver indenfor økonomi, planter og miljø, husdyr, ejendom, løn og HR, ledelse m.fl. Vi varetager opgaver i hele spektret fra service til specialrådgivning. Vores kundesegment rummer alle typer af virksomheder med et særligt fokus på landbrugssegmentet.
Du kan læse mere om os på www.velas.dk