Forside / Jobopslag / Finance Controller

Finance Controller

Finance Controller til Velas finansafdeling

Vil du med på en transformationsrejse i Velas´ fremtidige organisation, hvor du virkelig kan flytte forretningen og gøre en forskel?

Vi søger dig, der vil skabe værdi i rollen som Finance Controller hos Velas, så vi sammen kan hjælpe med at øge væksten hos vores kunder.

Vi ser frem til at byde dig velkommen i en økonomiafdeling, hvor du vil blive en del af et team på 10 personer med stor dedikation, ambitioner og et stærkt fokus på samarbejde.

Dit daglige arbejdssted vil i første omgang blive i Viborg og efter endt indkøringsperiode på ca. et år, vil du få mulighed for at flytte ind på en af vores andre lokationer i Søften, Horsens eller Vissenbjerg.

Finansafdelingen omsætter data og analyser til finansielle indsigter der støtter vores ledere til at træffe de rigtige beslutninger for deres forretning.

Dine primære opgaver

  • Controlling af forretningsområderne, herunder analyse af produkt- og kundelønsomhed
  • Deltage i budgettering og forecast
  • Ad hoc analyser og projekter

Din profil

Du har en relevant uddannelse indenfor økonomistyring, Business Data Science, Økonomi & IT eller lignende. Du er nyuddannet eller har et par års erfaring som Controller, Business Analyst eller lignende fra en kommerciel virksomhed. Vigtigst af alt er, at du brænder for tal og formår at omsætte dem til at forbedre vores forretning.

Du har stor styrke i samarbejdet med forskellige typer af mennesker, ligesom du nyder at arbejde med systemer, data og analyse.

Derudover forestiller vi os at du:

  • er talstærk, analytisk og struktureret og rutineret bruger af Excel og PowerBI, og har du kendskab til Business Central 365 er det et plus
  • er nysgerrig på nye teknologier som AI og Chatgpt, og ønsker at omsætte teknologien til praksis
  • er teamplayer og sætter en ære i at dele viden med dine kolleger
  • har gode kommunikations- og formidlingsevner
  • arbejder selvstændigt og har en pro-aktiv tilgang
  • evner at gå i dybden men samtidig bevarer overblikket

Vi tilbyder

En stor grad af selvstændighed. Arbejdsvilkårene er præget af fleksibilitet og frihed under ansvar i et uhøjtideligt miljø. Vi vægter det faglige niveau og efteruddannelse højt og forventer det samme af vores kollegaer. Vores omgangstone er uhøjtidelig og vi har et stærkt kollegialt miljø. Derudover har vi en bred vifte af personalegoder, ligesom den daglige trivsel i jobbet ligger os meget på sinde.

Ansøgning:

Søg stillingen og vedhæft CV samt relevante bilag ved at klikke på ”Søg jobbet” nedenfor. Ansøgninger sendt på anden vis vil, grundet GDPR, ikke blive besvaret eller komme i betragtning. Ansøgningerne vil løbende blive gennemgået, ligesom samtaler afholdes kontinuerligt, og der vil blive lukket for ansøgninger, når vi har fundet den rette kandidat. Bemærk at vi blot har brug for dit CV, når du søger stillingen, men du er også velkommen til at vedhæfte andre dokumenter – f.eks. anbefalinger, udtalelser, eksamensbeviser eller opgave- og projektbeskrivelser.

Yderligere oplysninger:

Vil du vide mere om stillingen eller virksomheden, er du velkommen til at ringe til CFO Morten Hjort Nielsen på tlf. +45 2563 6962 eller Regnskabschef Gitte Holm Vegeberg på tlf. +45 3055 9943

Vi opfordrer alle kvalificerede kandidater til at ansøge.

Om os:

Velas er en dansk rådgivningsvirksomhed med afdelinger flere steder i Jylland samt centralt på Fyn og omliggende øer. Vi beskæftiger ca. 430 medarbejdere med en bred faglighed og rådgiver indenfor økonomi, planteavl, miljø, husdyr, ejendom, løn og HR, ledelse m.fl. Vi varetager opgaver i hele spektret fra service til specialrådgivning. Vores kundesegment rummer alle typer af virksomheder med et særligt fokus på landbrugssegmentet.

Du kan læse mere om os på www.velas.dk.

Se en video om hvordan det er at være ansat i Velas

Praktisk information
Fagområde:

Administration

Sted:

Viborg

Ansøgningsfrist:

Løbende

Kontaktperson
Morten Hjort Nielsen
Direktør, Finans
2563 6962