Lad os klare din Lønservice
Vi er specialister i lønservice og laver hvert år løn for både store og små virksomheder. Lad os håndtere opgaven, så du kan fokusere på drift og bundlinje.
Vores løn- og HR-rådgivere sørger for indbetaling til SKAT, ATP, Feriekonto og pensionsordninger og meget mere. Hver måned modtager du en kopi af lønsedlerne og en oversigt over, hvornår løn, skatter, feriepenge, pension og ATP betales.
Vi kan desuden sørge for, at dine medarbejder modtager lønsedler i e-boks, så du slipper for besværet med at dele dem ud.
Vi holder dig opdateret
Når du får lavet lønservice hos os, holder vi dig naturligvis informeret om nye lovgivningsmæssige tiltag indenfor lønområdet. Det giver tryghed for både dig og dine medarbejdere at vide, at der er styr på tingene og at lønnen går ind til tiden. Du får en sms-reminder, når der skal indberettes løn, ligesom du løbende får nyhedsbreve med aktuelle ansættelsesmæssige informationer.
På den måde har du altid oveblik over dine lønomkostninger og kan holde fokus på din virksomhed frem for på administration.
NemLøn - Digital løsning
Hvis du ønsker at håndtere lønadministration selv, kan vi tilbyde NemLøn. En digitale lønløsning, der gør det let at indberette lønoplysninger.
NemLøn fungerer ved, at du som arbejdsgiver indberetter oplysninger i indberetningsmodulet, og herefter henter lønassistenten det ind i Dataløn og udarbejder den endelige lønseddel, som overføres til medarbejderen og arbejdsgiveren.
Det er både nemt og smart og systemet er tilgængeligt når det passer dig - 24 timer i døgnet.
Du får sikker dokumentation for de indberettede oplysninger ved eventuelle tvivlsspørgsmål.
Den nye digitale lønløsning sparer samtidigt arbejde hos lønassistenten og du kan dermed få udarbejdet lønsedler via NemLøn til en reduceret pris.
-Kontakt os, hvis du vil høre mere om NemLøn