Her kan du få svar på de hyppigst stillede spørgsmål i forhold til Administrativ Assistance
1. Hvad dækker “Administrativ Assistance” over?
Administrativ Assistance er den tid, vi bruger på at hjælpe med administrative opgaver, der ligger ud over den almindelige bogføring og moms – fx hvis vi skal hente manglende bilag, indlæse kontoudtog, hente BS-oversigt i banken eller følge op for at få det hele med.
2. Hvorfor vises det som en selvstændig post?
Vi ønsker at gøre vores arbejde mere gennemsigtigt for dig. Når vi viser Administrativ Assistance som en separat post, får du indblik i, hvad der ligger bag fakturaen – og hvordan du selv kan minimere omkostningen ved at levere bilag løbende og så korrekt som muligt.
3. Hvilke opgaver hører typisk ind under Administrativ Assistance?
Der er tale om Administrativ Assistance, når regnskabsassistenten udfører følgende handlinger:
- Rykke for bilag
- Indhente bilag på indtægter og udgifter
- Indhente bilag på diverse hjemmesider
- Indhente kontoudtog fra kreditorer
- Sikre betaling via korrekt faktura
- Sikre bilag til korrekt CVR-nummer
- Undgå dobbeltbetalinger
- Opsøgende spørgsmål og generelt alle arbejdshandlinger som går udover almindelig praksis
- Alt virksomhedssekretærarbejde
4. Skal jeg selv holde styr på, hvad der tæller med
Nej, bare rolig. Vi sørger for at registrere det for dig og skriver det ind under posteringen på din faktura. Du kan undgå det meste ved at aflevere dine bilag løbende og senest til den 15. i den efterfølgende måned og samtidig sikre, at alle erhvervstransaktioner har bilag, og at du holder dine privatbilag og erhvervsbilag adskilt, fx med forskellige konti i banken.
Har du spørgsmål til, hvad der er registreret i netop dit tilfælde, er du altid velkommen til at kontakte din regnskabsassistent.
5. Kan jeg helt undgå at skulle betale Administrativ Assistance?
Ja, det kan du. Det kræver bare, at du indleverer alt det fornødne materiale til tiden og sikrer dig, at din regnskabsassistent ikke er nødt til at udføre en eller flere af de handlinger, der er listet op i punkt 3.
6. Kan I hjælpe mig med at undgå Administrativ Assistance?
Ja, vi hjælper naturligvis meget gerne med at holde prisen på din faktura nede. Tag fat på din regnskabsassistent, så hjælper vi dig hurtigst muligt.